Вплив емоційного інтелекту на сприймання соціальної реклами особами раннього юнацького віку
Анотація
Метою статті є висвітлення результатів емпіричного дослідження щодо визначення взаємозалежності між сприйняттям соціальної реклами особами раннього юнацького віку й ступенем розвитку їхнього емоційного інтелекту. Методологічна основа представлена сукупністю теоретичних (аналіз, синтез, узагальнення) та емпіричних (опитувальник Д. Люсіна, авторський опитувальник) методів. Проаналізовано погляди вітчизняних та іноземних науковців щодо сутності та функцій соціальної реклами. Висвітлено основні підходи до розуміння емоційного інтелекту. Наукова новизна. Аргументовано, що соціальна реклама може бути представлена інформацією будь-якого виду, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку й спрямоване на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей через діяльність державних інститутів, некомерційних організацій. Встановлено, що в експериментальній групі більшість респондентів має середній рівень сприйняття соціальної реклами про шкідливість куріння, у контрольній – низький рівень. Висновки. На підставі проведеного дослідження можна дійти таких висновків: соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку та спрямоване на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей через діяльність державних інститутів, некомерційних організацій; в експериментальній групі більшість респондентів має середній рівень сприйняття соціальної реклами про шкідливість куріння, в контрольній – низький рівень. Доведено, що сприйняття соціальної реклами в осіб раннього юнацького віку не залежить від рівня розвитку емоційного інтелекту. Це засвідчує необхідність більш детального вивчення проблеми сприйняття соціальної реклами особами раннього юнацького віку й пошуку впливових чинників на це явище.
Ключові слова: соціальна реклама; емоційний інтелект; ранній юнацький вік; шкідливість куріння; експериментальна група; контрольна група.
Завантаження
Переглядів анотації: 145 Завантажень PDF: 577
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.