Методичні засади вивчення кореляційної парадигми у структурі курсу експериментальної психології

  • O. Romanenko доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології та педагогіки факультету № 2 Національної академії внутрішніх справ, м. Київ
Ключові слова: кореляційна парадигма, експериментальна парадигма, види кореляційного зв’язку, проблема спрямованості, проблема третьої змінної, факторний аналіз

Анотація

Визначено методичні засади вивчення кореляційної парадигми у структурі курсу експериментальної психології. Розроблено алгоритм викладення навчального матеріалу. Досліджено генезу наукових уявлень про кореляцію, що надає можливість зіставити її з експериментальною парадигмою. Розглянуто види кореляційного зв’язку в контексті ілюстрування відомими психологічними законами. Окреслено проблеми спрямованості і третьої змінної як основних форм інтерпретації кореляційного дослідження. Обґрунтовано доцільність самостійної організації та проведення кореляційного дослідження студентами за певним планом.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. Romanenko
доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології та педагогіки факультету № 2 Національної академії внутрішніх справ, м. Київ

Переглядів анотації: 165
Завантажень PDF: 663
Розділ
Теоретичні та методологічні проблеми юридичної психології