Методичні засади вивчення кореляційної парадигми у структурі курсу експериментальної психології
Ключові слова:
кореляційна парадигма, експериментальна парадигма, види кореляційного зв’язку, проблема спрямованості, проблема третьої змінної, факторний аналіз
Анотація
Визначено методичні засади вивчення кореляційної парадигми у структурі курсу експериментальної психології. Розроблено алгоритм викладення навчального матеріалу. Досліджено генезу наукових уявлень про кореляцію, що надає можливість зіставити її з експериментальною парадигмою. Розглянуто види кореляційного зв’язку в контексті ілюстрування відомими психологічними законами. Окреслено проблеми спрямованості і третьої змінної як основних форм інтерпретації кореляційного дослідження. Обґрунтовано доцільність самостійної організації та проведення кореляційного дослідження студентами за певним планом.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Переглядів анотації: 170 Завантажень PDF: 805
Номер
Розділ
Теоретичні та методологічні проблеми юридичної психології
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.