Комунікація поліцейського патрульної поліції зі ЗМІ
Анотація
Метою статті є розгляд комунікативних особливостей взаємодії поліцейських зі ЗМІ. Методологія.
У статті використано комплекс наукових методів, а саме: термінологічний, системно-структурний та формально-логічний. Наукова новизна полягає у формуванні основних форм і напрямів взаємодії поліцейських патрульної поліції з представниками засобів масової інформації. Встановлено, що чіткий алгоритм взаємодії патрульної поліції із засобами масової інформації забезпечуватиме не тільки висвітлення засобами масової інформації правдивої інформації щодо результатів діяльності поліцейських, а й налагодження ведення відкритого діалогу між представниками медіа та правоохоронними органами під час забезпечення останніми публічної безпеки та порядку. Висновки. Проаналізувавши основні форми взаємодії поліції із засобами масової інформації, було визначено, що така взаємодія: 1) об’єднує сили для конкретної мети – інформування населення; 2) дає впевненість, що інформація, яка становитиме державну таємницю, не буде оприлюднена; 3) забезпечує надійне партнерство між сторонами; 4) сприяє тому, що поліція забезпечує доступ до власної публічної інформації в порядку та відповідно до вимог, визначених законом; 5) надає можливість поліції мати надійного партнера з представниками засобів масової інформації в налагодженні суспільних відносин з громадськістю. Узагальнено алгоритм дій поліцейського щодо взаємодії із представниками засобів масової інформації. Так, визначено, що кожна зі сторін цієї комунікації несе певні обов’язки щодо іншої: журналісти мають перебувати у визначених правоохоронцями місцях під час проведення на території масових зібрань, а поліція своєю чергою має прийти на допомогу пресі, якщо порушують її професійні права. Акцентовано увагу на тому, що вміння працівників патрульної поліції будувати відносини з представниками преси розглядають як важливий критерій оцінювання їхнього професійного рівня, політичної та правової культури.
Ключові слова: комунікація; поліцейський патрульної поліції; преса; Національна поліція України; засоби масової інформації; імідж поліції.
Завантаження
Переглядів анотації: 1756 Завантажень PDF: 2438
- Автори залишають за собою право на авторство власної праці та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дає змогу іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану працю з обов’язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію статті в цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в журналі (наприклад, розміщувати статтю в репозитарії установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дає змогу і заохочує розміщення авторами в Інтернеті (наприклад, у електронних сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису статті як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє продуктивній науковій дискусії та позитивно впливає на оперативність та динаміку цитування опублікованої роботи.